العمر فايت بيقول اه.. والقطر فايت بيقول توت.. علي المحطة يا ولداه.. حتى المحطة كمان حتفوت

Saturday, July 14, 2007

أه يا عيل









فجأة كدة بدون أى مقدمات

لقيت نفسى بحن لأيام الطفولة تانى

أو أيام العيال والمعيلة

اللى ماما سوزان دلوقتى بتهتم بيهم

زى ما اهتمت بينا وكبريتنا

فلقيتنى حاطط نغمة الموبايل بتاعى

أغنية

بولا بولا ااااا بالومبيلا

طيرى طيرى يا عصفورة

ونزلت من على النت اغنية ابريق الشاى

والكليب كمان

طب وده من ايه؟

لا لسه

عفاف راضى وهى بتغنى هم النم ياروحى

وكمان برنامج الاطفال ده

يلا بينا يلا يلا بينا الشموسة طلة وبتنده علينا

متهيألى كانت بتقول كدة

طب وده من ايه برده؟

وعلشان محدش يتريق علياغيرت النغمة

وخليتها

*

*

*شخبط شخابيط

لخبط لخابيط

مسك الالوان

ورسم على الحيط

أعمل ايه وياك يا حمادة

-حمادة اللى هوة أنا -

اللى عملته ده أسوأ عادة

وأسيبكوا بقى علشان توم وجيرى بدأ
ولكل العيال اهديلكم لينك الكليب بتاااااااع
هييييييييييييييه

8 comments:

Halawa said...

ايه ده ياواااااااااد
انا بحب البت بتاعة بولا بولا
دي قوي
كنت بغنيها
وأنا رايح الجامعة ايام مكنت برووووح

وكنت بقول عليها موزتي
بس شكلها اتجوزت باين
ده من زمان قووووووووي

حط لينكات الحاجات دي عندك
عايزهااااااااااااااااااااا

Fahem_Kora said...

لا متجوزتش
عندها دلوقتى 23 سنة
جابوها فى البيت بيتك من فترة

ابسط يا عم

هجمعهم واحدة واحدة
يا سلام انت تؤمر

3ashe2elro7 said...

عيال عيال
يا عم هوه حد طايل يرجع عيل
الواحد خايف ينوى يرجع عيل ميعرفش يطلع عيل
هههههههههههههه
انت نسيت ليه نغمه بطه انتكه اللى سمعت عندك و كبستك ولقيتها عندى انا كمان
عيال عيال
الا صحيح انت لسه بتدى النغمات دى و بتعوزها عندك فى تدريباتك اللى بتديها
ها و مش عايز اقول اكتر من كده
و تقولى مافيش عملى كله نظرى نظرى
ياخويا اتنيل
ههههههههههههه
اسكت بقى يا لسانى انت كده فضحت الواد

Anonymous said...

اغنية هم الممم يا روحى يلا جايبالك مم كل و اكبرى يا روحى يلا هم الممم بهيدها لخالتى و ام مجدى و مراط عمى التانى مش الاولانى و ابن عمتى الصغير و الواد بتاعى الله يهد قواه
و اما اغنية
انا انا انا ابريق الشاى ايدى كده و بوزى كده, اصب الشاى و ارجع كده و اعرف برضه يا كتاكيت احكى حواديت
بهديها لنفسى و البت اختى اللى هنا و البت اختى اللى هناك

و بجد عجبنى اللى انت كاتبه

Fahem_Kora said...

3ashe2elro7
أه يا عاشق يا فضحى
هوة الواحد ميعرفش يتفك معاك شوية

Fahem_Kora said...

Eman

وبناء على طلب صديقة البلوجاية الوحيدة نهديها الاغانى دى

وانأ أنا أنا الشمس البرتقانى عليها ليه سنة

Eman Eltaher said...

ههههههههههههه
بجد البوست لذيذ جدا
خصوصا انه رجعنى انا كمان لأيام الطفولة

بس على فكرة ده شئ جميل مش وحش انه الانسان يفضل فيه روح طفولية حتى مهما يكبر و يشب

و اغنية بولا بولا دى أكتر من رائعة
ههههههههههه
ربنا يوفقنا و ندخل الابتدائية

و اهم حاجة نجيب مجمووووووووووووع

و انا لما حبيبيتى هتكبر .. تررررررم
ياللا كفاية عليك كده

تحياتى

Fahem_Kora said...

Eman Eltaher
شكرا ليكى
واهلا بيك فى البلوجاية التعبانة دى

بس على فكرة
لما الناس سمعوا فى الشغل ان انا حاطط النغمات دى على الموبايل
اتريقوا
وقالوا انها بتدل على الشخصية

ومالوا
انا عيل